Thursday, March 15, 2012

Kevään kynsilakkauutuuksia

Törmäsin kauniisiin uusiin kynsilakkasävyihin, varsinkin tämä Chanelin sävy May ihastuttaa suunnattomasti! Nämä lakat on saanu innoituksensa aamuisen kevättaivaan sävyistä. 
Tosin mun kynsilakkalaatikossa majailevat Chanelin kynsilakat ei kyllä laadullaan päätä huimaa :/... En tiedä onko lakoissa eroja, mutta ne kaksi mitä mulla on, on aika kehnoja: huono peittävyys ja lakat pysyy kynsissä hyvinä maksimissaan kaksi päivää. Senpä vuoksi en taida kyseisen merkin kynsilakkoja enää ostaakaan; hinta ja laatu ei kohtaa.


Toista on Diorin kynsilakkojen kohdalla! Ne on ihan mun lemppareita; superhyviä ja laadukkaita! Lakan peittävyys on tosi hyvä, lakka kuivuu hetkessä, sitä on suorastaan unelma levittää kynnelle ja se myös kestää hyvänä melko pitkään. Ja lisäplussa lakkapullon kauniista ulkonäöstä :)). Tosin kaipaisin Diorin kynsilakkakokoelmaan kivempia sävyjä, nyt ei monikaan sävy ole mun makuun.

Tämä vaaleanvihreä kevään uutuus Waterlily tuoksuu kuulemma ruusulle :)

YSL:n kynsilakoista mulla ei ole kokemusta, eikä OPI:n.
Näistäkin tuo oikeanpuolimmaisin houkuttaa! Sävyn nimi on Bubble-Gum Pink ja se myydään setissä tuon Tangerine Orangen kanssa.



OPI:n uusilla kynsilakoilla oli hauskoja ja räväköitä nimiä kuten esim. Vampsterdam, Kiss me on my tulips... :D

Kuvat

Hmm, oiskohan jostain näistä perjantaipulloksi? 
;)


Osaatteko sanoa YSL:n ja OPI:n lakoista, löytyykö käyttökokemuksia?

34 comments:

  1. Ihanan värisiä lakkoja :P
    Itse suosittelen OPI.n lakkoja ovat kyllä tosi hyviä.
    Mutta kaikilla omat mielipiteet :)
    kurkkaa : http://rakkauskynsiin.blogspot.com/
    - jenni -

    ReplyDelete
    Replies
    1. eikö vain :)
      aika erilaisia mielipiteitä ihmisillä OPIn lakoista, täytyy ehkä testata!

      Delete
  2. Opia kehutaan kovasti, mutta minusta se on ihan surkea lakka! En ole koskaan saanut sillä siistiä pintaa aikaiseksi. En myöskään ole vakuuttunut toisesta suursuosikista, Essiesta.

    Noista kalliimmista lakoista mulla ei ole kokemusta. Ostan pääasiassa Mavalan lakkoja, sillä niissä on sopivan pieni pullo (lakan saa kulutettua loppuun järkevässä ajassa), ne toimii mun kynsillä (2 kerrosta väriä ja päällyslakka pysyy 5-6 päivää) ja hintakin on ok. Jossain kehuttiin Dependin lakkoja, pikkupullo maksaa n. 3e. Pitää ehkä testata joku ko. merkin lakka seuraavaksi. Oranssi houkuttelisi, mutta se vaatii ehkä hieman ruskettuneet kädet näyttääkseen hyvältä...

    Stellaus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Essiestä mullakaan ei oo kokemusta. Mavalan lakkoja löytyy multakin muutamia, tykkään kans ku pullo on niin pieni. just eilen lakkasin Mavalan Riga-sävyllä, se on superihana!

      Delete
  3. Minä olen tykästynyt kahden lakkapullon kokemuksella Essien lakkoihin, joita saa nykyään ihan Anttilastakin. Kokemusta on myös Chanelin, YSL:n ja OPI:n lakoista, mutta Essie on ainakin omiin kynsiin sopinut parhaiten. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaa, hyvä tietää. Essiestä mulla ei oo kokemusta, täytyypä joskus varmaan testata sekin :)

      Delete
  4. Mulle myöskin OPIn lakat oli pettymys. Lakkailen aika paljon, ja hankin ensimmäisen OPIni vasta vähän aikaa sitten. En kyllä suosittele, huono peittävyys, eikä lakan kestokaan päätä huimaa. Sama juttu Diorin lakkojen kanssa, joita oon kokeillut. YSL:a en olekaan testannut.

    Mä suosittelisin China Glazea. Suomessa ainakin Kicks myy, ja Nelly: http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/merkkivaatteita/china-glaze-880/ Mutta eBaysta saa huomattavasti halvemmalla.

    China Glazen ideana on se, että siinä on mukana samaa vahvistavaa ainetta, jolla esimerkiksi posliiniesineille annetaan se kiilto ja viimeistely, ja tän ihan oikeasti huomaa. Ennen käytin vahvistavia värittömiä lakkoja, mutta China Glazen kanssa ne ei ole tarpeen. Lakka kestää pitkään kauniina, levittyy helposti ja peittääkin parilla kerroksella hyvin! Ja valikoima on tosi laaja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai jaa! mulle Diorin lakat on taas ihan lemppareita, en vaan raaski niitä kovinkaan usein ostella. sävyn täytyy aina olla sellainen, jota käytän paljon ja kauan, et viitsin panostaa :)

      Delete
  5. Ihania lakkojen värejä olet kerännyt kuviin!

    Itse olen kuullut että Chanelin lakat tosiaan olisi aika heikkoja, mulla ei ole kokemuksia niistä. OPIn lakoista taas on ja mun kynsille ne ainakin on ollut todella hyviä. Tosin luin nyt muutamasta yllä olevasta kommentista että kaikki ei ole samaa mieltä. Voisikohan siten kynsilläkin olla eroja että toinen lakka pysyy toisessa paremmin jne.. ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. varmasti vaikuttaa eri lailla eri ihmisiin kynsilakat! että kyllä riippuu kynnestä missä pysyy mikäkin hyvänä :)

      Delete
  6. Voin kyllä suositella O.P.I:n lakkoja, tai itse ainakin tykkään niiden leveästä sudista, jolla on helppo lakata koko kynsi siististi, tai tämä tosiaan makuasia. Ja itselläni ainakin lakat kestävät hyvin, ihania sävyjä. Toki käytän lähestulkoon aina päällyslakkaa.. ja peittävyyden kanssa vaihtelee, joistakin riittää yksi kerros, joitain pitää laittaa jopa 4kerrosta..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaa! yks hyvä puoli Diorinkin lakoissa on nimenomaan se suti: ihanan leveä ja sillä on ilo lakkailla :D

      Delete
  7. Aivan ihanan värisiä kynsilakkoja noissa kuvissa. Kynsilakkojahan ei koskaan voi olla liikaa!

    Itselläni on käytössä OPIn lakat ja olen tykännyt niistä. Yksi kerros lakkaa riittää eli peittävyys on hyvä. Kesto lakoilla voisi olla parempikin, mutta toisaalta pesen käsiäni töissä varmaan parikymmentä kertaa päivässä, joten tuskin mikään lakka montaa päivää kauempaa kestäisi. Mutta suosittelen kokeilemaan OPIn lakkoja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla oli tässä yhdessä vaiheessa varmaan 40 kynsilakkaa, suurkulutin ja lahjoitin osan eteenpäin et nyt niitä on alle 20 ja tässä määrässä yritän pitääkin :P
      täytyy kyllä ostaa jokin kaunis sävy OPIlta!

      Delete
  8. Kokemusta kaikista, paitsi Diorin, mutta ehdottamasti se on kokeiltava. Omat Chanelit pysyvät hyvin, varsinkin viimeisin ostos eli viime "perjantainpullo". ;) YSL on myös hyvä ja lakka kesti neljän päivän Pariisin reissussa siistinä kynsissä. OPI lakkoja löytyy ja ne voittaa kyllä marketin lakat, mutta vaikea pistää paremmuusjärjestykeen aiempien kanssa. Chaneleista olen tosiaan kuulut, että laatu vaihtelee ja Dioreita tunnutaan joka paikassa kehuttavan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. suosittelen kokeilemaan Diorin lakkoja :)
      mun ostoslistalle menee kivat sävyt sekä OPIlta että YSL:ta, ehkä myös Essieltä :)

      Delete
  9. Mulla on kaksi OPIn lakkaa, nude ja punainen. Kummassakin yksi kerros riittää ja lisäshoppailua rajoittaa vain lakkojen hinta ja se etten jaksa yleensä kauheasti lakkailla niin en pysty perustelemaan niin kallista pulloa itselleni.

    ReplyDelete
  10. Moi. Pakko oli tulla kommentoimaan, kun aihe on itselleni niin läheinen. Lakkaan paljon kynsiäni ja kokemusta mainitsemistasi merkeistä on ainoastaan O.P.I:n lakoista. Itse en tykkää niistä, koska pigmenttipitoisuus on niin heikko, ainakin niissä sävyissä, jotka mulla on. Yhtäkin vaaleanpunaista sain laittaa VIISI kerrosta ennen kuin peittävyys oli riittävä :( Mä vannon Color Clubin nimeen! Siinä on hinta-laatusuhde kohdallaan :) Ja sävyjä joka lähtöön, räikeetä, hempeetä, glitteriä jne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiva kun jätit kommenttia!
      mä kyllä inhoon lakkoja, joita pitää laittaa enemmän ku kaks kerrosta, sellaset meinaa jäädä laatikkoon ja hyvin oonki sellaisia saanu karsittua.

      Delete
  11. Viimeinenkin postaus tsekattu, nyt vain innolla odotan jatkoa ja mitä uutta ihanaa täällä esittelet meille. Osaatko vinkata minkälainen torkkupeitto olisi hyvä, kun tuppaa ainakin meidän käytössä nukkaantumaan kaikki peitot eikä ne kyllä sit enää nättejä oo. Olkkariin tarttis uuden ja lähinnä materiaali et mikä olis kestävää.
    Oon tässä nyt ihan lähiaikoina ihastunut turkoosii josta en oo ennen pitänyt ja vielä olkkariin turkoosit tyynyt niin meidän olkkarin kesäasu olis valmis niin ja se torkkupeitto :)
    Joskus luin jostain että sisustusmaku muuttuu noin seittemän vuoden välein ihmisillä, nyt taitaa olla mun muutosvuosi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi wau, sullahan oli luku-urakka :D
      hmm... mä oon löytäny laadukkaimmat ja kestävimmät torkkupeitot Iskusta, hieman erilaisia materiaaleja on olleet, mut yksikään ei fleeceä :)
      myös H&M:lta oon joskus tilannu ja tykänny.

      Delete
  12. OPI:n lakkoja on moni kaverini kehunut, mutta minun kokemukseni niistä eivät ole olleet kovin vakuuttavia. Lakkaa saa sutia monta kerrosta että saisi peittävän tuloksen, kuivuminen on melko hidasta ja lakka alkaa lohkeilemaan jo seuraavanan päivänä kynsien kärjestä. :( En tiedä sitten onko eri sävyjen välillä eroa, kun en huonoista kokemuksistani johtuen ole uskaltanut montaa OPI:a ostaa. Harmillista sinänsä, koska OPI:lla olisi iso valikoima kivoja sävyjä.

    Oma suosikkini on IsaDoran Wonder Nail, peittää yhdellä kerroksella, kuivuu nopeasti, kestää hyvin ja hintakin on kohtuullinen. Sävyvalikoima kuitenkin on aika suppea. Diorin lakat kuulostavat kyllä kuvailusi perusteella loistavilta, pitänee seuraavalla kerralla uskaltautua sijoittamaan rahansa sellaiseen. :9

    ReplyDelete
    Replies
    1. voih, ei kuulosta ollenkaan hyvältä :/
      voi olla et sävyissä on eroja ja ihan kynsistäkin varmasti riippuu, miten lakka niissä pysyy jne.
      Isadoran lakoista mulla ei ole kokemusta, kuulostavat hyviltä lakoilta!
      suosittelen Dioria lämpimästi, ainakin täysin mun makuun :)). itekki harkitsen aina tarkkaan niiden kohdalla, sävyn pitää olla täydellinen et sitä jaksaa käyttää pullo loppuun asti :)

      Delete
  13. Minä taas tykkään Opin lakoista. Tosin jotenkin niissä tuntuu, että väreissä on eroja, miten ne kestää kynsissä. Värivaihtoehtoja on ihanan paljon :) Oon tilaillut Opia ulkomailta, kun saa edullisemmin. On noita kynsilakkoja kertyny useampia kymmeniä kaappiin :)

    Isadoran lakasta on muuten myös jäänyt positiivinen kuva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiva kuulla kokemuksia, ne selvästi ihmisillä OPIn lakkojen kohdalla vaihtelee :)

      Delete
  14. Sitä piti vielä sanoa, että tokihan se lakan pysyvyys riippuu kynsistä ja käyttääkö jotain aluslakkaa (suosittelen käyttämään, ettei kynnet kellastu) ja myös siitä, kuinka paljon käsillään tekee. Myös päällyslakka vaikuttaa asiaan. Kokeilemallahan se loppujen lopuksi selviää! Minä kun olen tällä hetkellä kotona hoitamassa pientä lasta, niin kädet ja kynnet joutuvat aika koville. Mutta kokeilemisen arvoinen päällyslakka on Konadin Top Coat. Kuivuu aika hitaasti, mutta sen ansiosta ainakin mulla kestää lakat pidempään :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. totta! vaikeahan se on toisen ihmisen kynsiin verrata, mut jotain suuntaa varmaan saa :)

      Delete
  15. Joku aiemmin suositteli China Glazea - lämpimästi yhdyn siihen mielipiteeseen! Se on selkeesti parhain lakka mitä ikinä olen käyttänyt. Värisävyjä on jokaiseen makuun; helmiäisiä, maitolakkoja, glitterillä ja ilman ja pysyy monta päivää hyvänä. Jos päälle vielä vetäsee top coatin, niin avot - pysyy ja pysyy! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaa, kiva kuulla! täytyypä pitää tuo mielessä :)

      Delete
  16. Chanelin lakoissa laatu vaihtelee värin mukaan,tämä tietenkin hyvin ikävää,koska hinta ei kuitenkaan muutu.
    Itselläni on kokemusta vain yhdestä YSL:n lakasta ja tuotti pettymyksen kestävyydellään :(
    OPI on ihan ok, kuitenkin vain jos sen tilaa ulkomailta, sillä näin hinta laatusuhde pääsee oikeuksiinsa.

    Kokemusta myös Orlyn lakoista, joilla on mielestäni hyvä kestävyys. Myös Orlyn Sec'n Dry päällyslakka on aivan huippu, kynnet kuivuvat hetkessä :)

    Nämä tietenkin makuasioita-

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo noin oon minäkin kuullu et värin mukaan vaihtelee, kurjaa :/
      kiitti päällyslakkavinkistä!

      Delete
  17. Joku tuolla aiemmissa kommenteissa mietiskeli Dependin lakkoja, mä annan ääneni niille :) Arvostan kynsilakassa nopeaa kuivumista ja pientä pakkauskokoa ja Dependin lakat täyttää nämä toiveet. Mun kynsissä kestävyys on myös ollut hyvä, 2-3 päivää pysyy ennen kuin alkaa kulua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nopea kuivuminen on mullakin todella tärkeä pointti! Diorin lakoissa se on kans tosi nopeaa :)

      Delete

Huomasithan, että blogini on muuttanut ja löytyy kaikkine postauksineen osoitteesta:
allyouneediswhite.bellablogit.fi
Joten jätäthän kommenttisi uuteen osoitteeseeni, kiitos!
Ystävällisesti,
S