Saturday, March 3, 2012

Friday night, bowling night

Käytiin eilen illalla miehen kanssa hohtokeilaamassa, se on superkivaa!
Meillä on täällä kaksi keilahallia, pidän enemmän tästä vanhemmasta, tämä on jotenkin niin nostalginen :)


Keilaamisessa mua aina jännittää, pysynkö niillä keilauskengillä pystyssä! Keilarata on luonnollisesti melko liukas enkä minä harrasta mitään loppuliukuja... Myöskin nauhat kengissä on pitkät, olin eilenkin kompastua pariin otteeseen :/

Hohtokeilaamisessa on ihan eri tunnelma ku normikeilaamisessa, siksi suosimme tätä. Myöskin yksi pelilonkero maistuu hämärässä valaistuksessa ;P


Viisi sarjaa pelattiin, mies voitti ne kaikki :O. Yleensä ollaan melko tasaväkisiä, mutta nyt hän vei tosiaan kaikki sarjat, täpärästi mutta kuitenkin.
Miehellä on sellainen jännä kierretaktiikka, jolla saa usein kaatoja. Mun salaisuus on rauhallinen pelityyli ja keilapallon vieritys mahdollisimman keskeltä rataa, komeesti kaatuu kuulkaas keilat ;D
Oikeanlaisen kierteen tekeminen palloon vaatii melko vaativaa teknistä suoritusta, joten aloittelijan on syytä aloittaa vain heittämällä suoraan kohti keiloja. (Wikipedia)

Yep, that's me!


Täytyy pian ottaa taas uusiksi!

P.S. Oisittepa nähneet miehen ilmeen ku kaivoin järkkärijärkäleeni laukusta :D
Aivan ällistyneenä kysyi et onko sulla kamera mukana! Ja vielä tuo iso!
(Iso kamera, also known as järjestelmädigikamera.)
Sellaista se on, bloggaaminen tai bloggaajan keilaaminen!

11 comments:

  1. Keilaaminen on tosi kivaa! Mulla on varmaan ollut jotain hullun tuuria kun oon saanu tosi hyviä kaatoja vaikka ihan vaan muutaman kerran olen keilannut.

    Heh, voin kuvitella miehen ilmeen kun kaivoit kameran esiin:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keilaaminen kaveri porukalla on niiiiin hauskaa, täytyykin ehdottaa kavereille keilaamista pitkästä aikaa ;) Mä olen huomannut tosi "psykologisen" asian mun keilaamisessa , jos tulee huono biisi=HUONO HEITTO ja hyvä biisi=HYVÄ HEITTO ;D T: Niina ja 4kisua

      Delete
    2. Marika: niin on! joo ilme oli kyllä niin hauska et nauroin varmaan viis minsaa :D

      Niina ja 4kisua: se on! laji niin vie mennessään :). ilman muuta musiikki vaikuttaa ;)

      Delete
  2. Yhdyn edellisiin kommentoijiin, keilaaminen on hauskaa ja sitä tulee tehtyä ihan liian harvoin.
    Löysin blogisi vähän aikaa sitten ja ryhdyin lukijaksi. Pidän tyylistäsi ja mukavista jutuistasi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo kyllä pitäis useammin muistaa varata keilausvuoro :)
      oi kiva kuulla et pidät, kiitos kovasti ja tervetuloa!

      Delete
  3. Keilaaminen ja varsinkin hohto- sellainen on tosi hauskaa! Pari kolme kertaa oon hohtokeilannut miehen kans. Mukava siinä välillä sit vaikka siideri nauttia... Heh, hauska kuva susta!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niinpä :) tuossa kuvassa on mies, en minä :P

      Delete
  4. Jahas, meillä onkin ollut sitte samanlainen iltaohjelma :) Oltiin kans eilen kaverien kanssa keilaamassa. Viime kerrasta onki kulunu jo pari vuotta, vaikka silloinki puhuttiin, että pitää ehdottomasti ottaa pian uusiksi. Mistähän seki johtuu, että aina on mukamas niin vaikeeta järkätä keilausiltaa vaikka aina on hurjan hauskaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh :) joo en tiiä, jotenki sitä unohtuu et tommonenkin superkiva mahdollisuus on olemassa! nyt laitoin tänne muistuttamaan että muistas mennä pian uudestaan ;)

      Delete
  5. Oi, keilaaminen on kivaa ja etenkin hohtosellainen! :) Siitä onkin pitkä aika kun oon viimeksi käyny, pitäis käydä taas. Voin kuvitella miehen ilmeen :D

    ReplyDelete

Huomasithan, että blogini on muuttanut ja löytyy kaikkine postauksineen osoitteesta:
allyouneediswhite.bellablogit.fi
Joten jätäthän kommenttisi uuteen osoitteeseeni, kiitos!
Ystävällisesti,
S