Wednesday, June 8, 2011

Esittelyä kaivataan

Sain muutama päivä sitten viestiä lukijalta ja tämä viesti jäikin sitten mun mieleen niin, et aattelin tarttua tuumasta toimeen!

Viesti kuului näin:

"Parhaimmat jutut on mielestäni juurikin kodistasi kertovat, uudet sisustushankinnat jne :) Mutta kieltämättä vähän hämää, kun en yhtään tiedä millainen ihminen itse olet :) En tiedä olenko sitten vain niin uusi lukija, että on jäänyt monta asiaa sinusta tietämättä, vai etkö ole itsestäsi kirjoittanut? Olisi mukava jos tekisit itsestäsi "esittelyn" :)

Eepija




Jäin oikeesti miettimään tätä asiaa! Oon kohta vuoden kirjotellu tätä blogia ja moniin ihaniin ihmisiin tätä kautta tutustunu. Melkeinpä päivittäin tää tuo mun elämään uusia kivoja juttuja, en tiiä miten enää osaisin olla ilman tätä upeaa harrastusta! 
Rakastan valokuvaamista, rakastan sisustamista, rakastan kirjoittamista. 
Täällä blogissa voin yhdistää nämä kaikki! 




Kaikkien muiden mahtavien asioiden lisäksi erittäin suuri rikkaus tässä on tosiaan ne ihmiset, joihin oon saanu tutustua. Ihan mielettömän ihanaa tavata tätä kautta samanhenkisiä ihmisiä eri puolilta Suomea, jopa eri puolilta maailmaa! Joidenki kans ollaan tutustuttu enemmän, joidenki kans vähemmän. 
Aina ilostuttaa ja sykähdyttää kuulla lukijasta, joka on seurannu taustalla, mut vihdoin jättää sen ekan kommentin :). Jokaikinen kiva viesti & kommentti on mulle tärkeä ja ilokseni oon saanu kuulla, että te lukijatki ootte sen huomannu! Eihän tää ois mitään ilman vuorovaikutusta teidän kans, en mä kovin kauan yksikseni täällä jaksais kirjotella :). Se vuorovaikutus tässä just on se juttu!




En tiedä miten teillä muilla on, mut mun ystäväpiiri ei ainakaan muodostu pelkästään sisustusintoilijoista, joten on ihana et on tämmönen kanava missä tätä innostusta voi jakaa! Ystävien kans on sit muut jutut, toki myös välillä sitä sisustustakin, pienissä määrin :).




Mutta siis, jotenki yllätyin tuosta Eepijan viestistä. Ensimmäinen ajatus oli täh, ettekö te muka tunne mua :D mehän ollaan kaikki niin tuttuja toisillemme :D
Kauemmin seuranneet varmasti mut jollain tapaa tunteekin :). 




Tarkoituksella oon kyllä alusta asti vetäny sellasen linjan, etten täällä itseäni sen kummemmin esittele, vaan tutustuminen tapahtuu mun tekstien välityksellä. Ja kyllähän se toki tiettyyn pisteeseen asti niin toimiikin ja asioita tulee ilmi sit ajan kans, vähitellen!
Oon myös ollu äärettömän iloinen, millaisen käsityksen moni on musta pelkkien tekstien välityksellä saanu! Ihana juttu et teillä on musta sama käsitys ku mun lähimmillä ystävillä :). 
Mitään kovin yksityisiä asioita en täällä ala jakamaan, oon kirjoitellu elämästämme melko pintapuolisesti ja niin aion tehdä jatkossakin. 
Mun mielestä on jo paljon et avaa kotinsa ovet tuhansille (vieraille) ihmisille lähes päivittäin.




Aloin miettimään et mitä mä sit itestäni teille kertoisin...
Kaikenmoisia paljastuksia on tullu tasasesti matkan varrella, ihania tunnustuksia saadessani...
Mut mitä kertoa teille itestäni lähes vuoden kirjoittelun jälkeen, vaikea keksiä! En enää tiedä mihin vetää rajaa ja mitä te ette muka musta tiiä :D. 




Joten tehtäiskö semmonen kiva juttu, että te voisitte lähettää kaikenmoisia kysymyksiä mulle, joihin sit omana postauksenaan vastaisin?
Näitä on ollu muissakin blogeissa joskus, ite ainaki niitä mielenkiinnolla aina lueskelen!
Joten Eepija ja muut, mitä haluaisitte tietää? Kaikenlaista saa kysyä, valitsen sitte mihin vastailen :)


(Vasta kysymyksiä nähtyäni alkaa varmaan se haluamani raja hahmottua :))


Nyt näppäilemään, jos jonkinmoisen esittelyn minusta haluatte ;)


P.S. Postauksen kuvat Costa del Solin lomaltamme vuodelta 2007.

20 comments:

  1. Mua on pitkään kiinnostanut millä alalla sä työskentelet. Pakko olla joku luova ala!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Yksi hiljainen taustalukija ilmoittautuu! :D
    Minusta on ihana lukea juttuja kissoistanne ja haluaisinkin tietää, miten päädyit ottamaan toisenkin karvapalleron? Eroaako kahden kissan pitäminen kuinka paljon yhdestä? Oliko kissoilla alkuvaiheessa vaikeuksia tulla toimeen keskenään?
    Itselläni on juuri neljä vuotta täyttänyt kissatyttönen ja harkitsen kovasti hänelle kaverin ottamista, varsinkin kun tätä blogia on lukenut ja nähnyt miten suloisia kissat osaavat olla keskenään :)
    Ja itseäni ei kyllä haittaisi vaikka täällä tulisi pelkkiä kissa-aiheisia postauksia, siitähän sitä pitää kirjoittaa mitä rakastaa! Vaikka kyllä talonne on sen verran ihana että niitäkin juttuja lukee mielellään...

    ReplyDelete
  3. Itse aloin muistaakseni joskus viime syksynä näitä blogeja lukemaan ja pitkään seurasin vain taustalla. Sun blogiin jätin ihan ensimmäisen kommenttini :) Satunnaisesti jätän kommentteja lemppariblogeihin, mutta sulle on tullut jostain syystä kommentoitua melkein päivittäin.

    Ja koska sä vastaat kommentteihin ja tämä nimenomaan on sitä vuorovaikutusta, tunnutkin jo tutulta, vaikkei koskaan olla tavattukaan (niin kuin oon tainnu aiemminkin sanoa). Tietysti se on vaan osa susta, joka täällä välittyy, mutta en mä ainakaan oleta, että bloggaajat kertoisivat yksityisasioita itsestään täällä julkisesti. Ja ihan fiksuakin on pitää tietyt jutut vain itsellään ja läheisillään. Oon samaa mieltä, mitä itsekin kirjoitit, että on suuri asia jo se, että te bloggaajat avaatte kotinne meidän kaikkien nähtäväksi. Ymmärrän hyvin teitä, jotka ette halua kasvojanne täällä näyttää.

    Monet varmaan aloittaa bloggailun kirjoittamalla pelkästään siitä aiheesta, jota blogissaan oli aatellut enemmän käsitellä, mutta kun lukijat tulevat tutuimmiksi, tulee varmaan helpommin jaettua myös muuta elämäänsä. Ja sitä kauttahan täällä sitten tutustuukin ihmisiin. Eikä mun mielestä ihmisiin tutustuminen ole pelkkien faktojen tietäminen toisesta, vaan myös suurelta osin se, minkälainen kuva heistä välittyy ihan mielipiteiden ja kommenttien perusteella. Sulla on täällä selvästi vakkariporukka, joka jättää kommentteja ja jopa ne ihmiset on alkanut tuntua tutuilta :)

    Mulla sama juttu kuin sulla, että ystäväporukasta ei montaa "sisustushullua" löydy ja just yks päivä mietinkin, miten ihanaa on, kun on tällainen väylä, jossa pääsee näistä asiosta juttelemaan! Itse asiassa multa on jopa jäänyt viime aikoina sisustuslehtien ostokin paljon vähemmälle -näissä blogeissa näkee enemmän ja saa parempia sisustusvinkkejä!!

    Huh, tulipas pitkä sepustus, eikä tämä kommentti vastaa sun pyyntöön mitä haluttais susta tietää, koska mun mielestä sä annat itsestäsi ihan riittävästi infoa päivittäisissä kommenteissa ja postauksissa jo nyt ja tuntuu, että päivä päivältä sua oppii tuntemaan paremmin :) Kommentoida siis kannattaa (lukijoiden) ja lukea myös muut kommentit, niin oppii tuntemaan sua paremmin.
    Ehkä asia, mikä voisi kiinnostaa, mutta mihin et varmaan halua täällä vastata on, mitä teet työksesi tällä hetkellä. Kertomiesi työaikojen perusteella tietysti jo voi vähän arvatakin...

    Sulla on ihana ja piristävä blogi, josta välittyy ainakin mulle, että oot avoin, rehellinen, empaattinen, positiivinen ja lämmin ihminen! Teillä tuntuu miehesi kanssa olevan rakkaudentäyteinen parisuhde ja kisulit on ihania! Täältä blogistasi saadaan me lukijatkin (ainakin minä) postitiivista energiaa!

    Toivonkin, että jatkat vaan entiseen malliin ja jaat meidän kanssa ne asiat itsestäsi, mitä itse haluat paljastaa! Tee, mikä itsestäsi tuntuu hyvältä, niin säilyy sullakin into tämän blogin pitämiseen :)

    -I-

    ReplyDelete
  4. Hmmmm... mitahan ma kysyisin, etten olisi liian tungetteleva...? Kerro vaikka missa kaikkialla olet matkustanut, suosikkimatkakohde/kohteet tai mihin haluaisit matkustaa.
    Tai jos olet kaynyt Maltalla (en ole varma oletko?) niin kertoisitko siita? Meilla vahan suunnittelilla reissua sinne.
    Toivottavasti onnistuu.
    Ihania lomakuvia. :-)

    Rags

    ReplyDelete
  5. Sellainen simppelijuttu kuin IKÄ:)
    Mietin monesti (en pelkästään sinun kohdalla) blogeja lukiessa, kun vastakkainen kirjoittaja on esim juuri 20 täyttänyt, että onko minulla mitään muuta yhteistä kuin esim sisustaminen hänen kanssaan. Minua se ei haittaa, mutta olisi kiva tietää ;)

    ReplyDelete
  6. Mä tiedän susta kuitenkin aika paljon, mitähän mä kysyisin..:)
    No..Voisitko kuvitella ittes karavaanariks? :D

    ReplyDelete
  7. Mulle tuli semmonen mieleen, että mitä alaa olet aiemmin opiskellut, kun muistelin, että olet ensin opiskellut jotakin, ja nyt työn ohessa sitten sisustusalaa?
    -ee-

    ReplyDelete
  8. Heippa!
    Pakko minunkin nyt ilmoittautua kun kerrankin vauvanhoidon ja koiranulkoiluttamisen lomassa on aikaa näppäillä. Olen Nina 25v, 2,5kk tyttösen äiti ja vuoden ollaan asusteltu rakennuttamassamme omakotitalossa Itä-Uudellamaalla. Päivittäin käyn muutamaa blogia lukemassa ja Sinun blogisi on ehdottomasti suosikit-rivistöllä ensimmäisenä! En tiedä miksi, en juurikaan kissoista piittaa vaan olen enemmän koiraihmisiä, mutta sinä laitat aivan ihania kissapäivityksiä joten kai minusta on vähän kissaihminenkin tullut sen myötä. Sen lisäksi rakastan sisustamista ja pihanhoitoa, joten siinähän syytä lukea blogiasi. Silloin kun vauva oli vielä massussa ja aikaa oli rutkasti, kävin läpi kaikki vanhatkin kirjoituksesi, ehkäpä siksikin että saisin selville kuka siellä kirjoittelee, tai lähinnä minkälainen ihminen. Iäksesi veikkaan vähän alle 30, eikä sillä niin väliäkään. Mutta jotenkin ammatti kiinnostaa myös minua, itse olen lähihoitaja. Sen lisäkis kuva olisi aika kiva :) Ihanaa kesää sinulle ja kissimisseille, nyt tiedät ainakin yhden tyypin lisää joka kirjoituksiasi seuraa!

    ReplyDelete
  9. Heippis! Täällä myös yksi vakkarianonyymi! Ihana blogi, ihanat jutut ja ihana Sinä, ainakin sellaisena minä sinut olen oppinut "tuntemaan". Ilmeisestikin tämä ajatukseni on muovautunut ainoastaan sinun tekstiesi perusteella, koska emmehän ole ikinä tavanneet. Mielessäni ajattelen, että olet vaalea ja alle kolmekymppinen. En tiedä, jos nämä ovat tulleet joissain tilanteissa esille, mut jostain olen näin päätellyt. Lapsia sinulla ei taida olla? Olisi kuitenkin mielenkiintoista (toivottavasti ei mene liian henkilökohtaiseksi) tietää, että onko sellainen toiveissa? Itse olemme mieheni kanssa sellaista nyt 2 vuotta odotelleet, ehkäpä siksi se kiinnostaa minua. Toiseksi kiinnostaa alkuperäinen alasi, jota jo yllä kysytään.

    Mukavaa kesää!
    Maiju

    ReplyDelete
  10. Miau. Anonyymi -l- kirjoitti niin hienosti ettei mun tarvitse paljoa lisätä, olen täysin samaa mieltä! Mä oon kuvitellut sut vaaleatukkaiseksi 28-vuotiaaksi eli ihanan tyttäreni ikäiseksi. Se mua välillä nolottaakin siis sun ja mun välinen ikäero mut en vaan tykkää "mummojutuista". Sekin mua on mietityttänyt että kommentoinko liian usein? (nyt tytär sanois että Voi äiti!)
    Pari kk olen blogiasi lukenut ja tunnut niiiin tutulta samoin kuin osa lukijoista.
    Yhtä asiaa olen kyllä udellutkin sulta eli kisujen nimiä :)

    ReplyDelete
  11. Kerroin blogistasi miehelleni ja sanoin, että tuntuu hassulta, kun jollain toisella on samanlainen elämänvaihe, itse suunniteltu ja toteutettu talo, sen valmistumisprosessi, sisustaminen, lutunen parisuhde jne.

    Sitten tulee samansuuntainen maku. Naureskelen hyväntahtoisena, joo, New Wave..joo, profideck..poreammekin taisi poksahtaa juuri samalla tavalla h-hetkellä.

    Mikäs se seuraava projekti teillä mahtaa olla kun talo valmistuu? Häät? Lapset? Paljon piisaa kirjoittamisen ja kuvaamisen aiheita, se on varma ja ihanaa elämää.

    Mietin itsekin, millä alalla työskentelet, veikkaukseni on hoitoalalla. Ehkä siksi, että olet niin empaattisen oloinen. Samoin kuin Maiju, olet vaalea ja kolmissakymmenissä.

    Sisustustyylistä päättelemällä selkeyden ystävä ja järjestelmällisen oloinen..ehkä neitsyt tai vaaka tai kaksonen horoskoopiltasi. Olen kyllä huono arvailemaan, pahoittelut, jos meni ihan pieleen.

    Aurinkoa!

    N

    ReplyDelete
  12. Heippa! Olen kommentoinutkin aina joitain postauksiasi.
    Olen tälläinen 3-kymppinen nainen, joka on hurahtanut kodin ja pihan laittamiseen. Saimme kivitalon tänä keväänä valmiiksi. Pihatkin on jo laitettu.
    Koirat ja kissat ovat sydäntä lähellä. Nyt haaveilen kisusta.

    ReplyDelete
  13. Upeita ihania eteläkuvia, tonne kun pääsis! :)

    ReplyDelete
  14. Moi!

    Oon jo jonkin aikaa käyny lukemassa blogiasi päivittäin. Oon vaan tosi laiska kirjottaamaan mitään kommentteja koskaan kellekään, mutta nyt nuo valokuvat saivat sen aikaan. Puolet minun sydämestä kun kuuluu Fuengirolaan ja parhaillaan poden aivan järkyttävää ikävää sinne. Itku tuli silmään kun törmäsin noihin ihaniin kuviin täällä. Viime kesänä vietimme koko perheen voimin kuukauden fuengirolassa ja ikävä vaivaakin nyt meitä kaikkia. Mitään "oikeaa" sidettä meillä ei sinne ole, jotenkin vain kolmen matkan aikana siitä on tullut erittäin rakas paikka.
    Pidän kovasti blogistasi ja kissoistasi <3. Kissat ovat eläimistä ihanimpia, mutta meidän allergiaperheeseen niitä ei voi ottaa :(. Pidän myös sisustus jutuista vaikka minulla onkin aivan erilainen maku, jotenkin kuitenkin teidän moderni ja pelkistetty koti kolahtaa tämänkin romantikon mieleen.
    Neljän pienen lapsen äitinä myös luen välillä kaiholla teidän "helposta" ja "huolettomasta" (ja ennen kaikkea siististä ja järjestelmällisestä) kahden hengen elämästä, käyn siis hermolomalla täällä ;D
    Olen kuitenkin suht uusi lukija, joten en tiedä oletko paljastanut noiden suloisten kehräävien eläinystävien nimiä (ja tahdotko edes), mutta ne minä tahtoisin tietää :)

    ReplyDelete
  15. Hei!

    Täällä jo pitkään blogiasi seurannut kolmekymppinen, joka harvoin vaan kommenttia naputtelee. Minua kiinnostaisi tietää sisustamisesta sellainen juttu, että miten aikanaan innostuit siitä enemmän? Ja milloin tämä tapahtui? Onko sisustustyylisi muuttunut paljon vuosien varrella ja osaatko sanoa mitkä asiat tähän ovat vaikuttaneet? Itsellä on ihan nuoresta lähtien ollut esim. musta-valkoinen tyyli, joka on oikeastaan vain vuosien myötä selkeytynyt entisestään ja muuttunut modernimpaan ja yksinkertaisempaan suuntaan.

    Myös teidän talonrakennusprojekti kiinnostaa, eli osaatko kertoa suunnitteluvaiheesta tarkemmin? Sellaisen kuvan olen saanut, että itse olette olleet hyvin aktiivisesti mukana suunnittelussa, eli miten pohjapiirros ja erilaiset sisustusratkaisut esimerkiksi keittiössä ja kodinhoitohuoneessa tapahtuivat? Teillä on on mielestäni upeita, ja äärimmäisen käytännöllisiä oivalluksia, joista näkee että asioita on oikeasti mietitty teidän näkökulmasta. Eli oliko sinulla joku oma "niksikirja", jota olit jo vuosien ajan koonnut, vai miten homma eteni? Ja muistitteko/tajusitteko tehdä kaiken mitä pitikin, vai onko joku asia jäänyt mietityttämään, että olisikin pitänyt tehdä toisella tavalla?

    Ja sitten tietysti pakko kysyä vielä se, että kuinka paljon kaverinne tai perheenne kyselevät sinulta sisustusvinkkejä? (Varmasti paljon!:))

    Mukavaa ja aurinkoista kesää!

    ReplyDelete
  16. Hmmm, mitäköhän keksisin :D Harrastatko mitään? - Sisustamisen ohella ;) Itse lueskelen paljon kirjoja ja käyn lenkeillä :))

    ReplyDelete
  17. moi kaikki <3
    vastailen kysymyksiinne ihan omana postauksenaan joskus ens viikon aikana, joten vielä on aikaa lähetellä lisää kysymyksiä! nyt vain pikakommentit viesteihinne :)


    Outi: alko ihan naurattaa sun kommentti :D tuut saamaan vastauksen!

    Vippe: voi miten mukava et ilmoittauduit!! vastailen sulle myöhemmin pitemmästi, mut näin pikana vaan et ota ihmeessä toinen kisu! kisutkin kaipaa kaveria, ehdottomasti! :)

    I: suuret, lämpimät ja nöyrät kiitokset sulle ihana blogiystäväni <3

    Rags: ei tarvi pelätä olevansa liian tungetteleva, kaikkee saa kysyä, mä sit päätän mihin vastaan :). Maltalla en oo vielä käyny, mut ehdottomasti haluisin!!!!!

    Mia: hyvä kysymys :) joskus se on täällä ilmi tullutkin, ainakin maaliskuussa jolloin synttäreitäni vietin :)

    Jenni: voi mikä yllättävä kysymys :D kiva sellainen!

    ee: tulet saamaan vastauksen :)

    Nina: moi Nina! ihana kuulla susta eka kertaa, kiitos siitä :). varmasti jonkulaiset vastaukset tuut sinäkin saamaan, kuvaa valitettavasti en voi luvata näyttäväni. haluan pitää kiinni siitä puolesta yksityisyyttäni. ja enhän minäkään tiiä miltä te näytätte :).
    ihanaa kesää sulle ja sun perheellesi Nina!

    Maiju: voi kiitos Maiju, sinäki oot ihana :)). kiva että jätit viestiä!! aika hlökohtainen on kysymys, mut vastaan siihenkin sitten :). ei ole vielä lapsia, mut muuten noi sun veikkaukset musta osu nappiin!

    Viivi: ei yhtikäs mitään noloa ole ikäerossa tai meidän yhteisissä jutuissa, ei ollenkaan! mun mielestä kukaan ei voi kommentoida liian usein :D. joten aivan turha huoli! aina saa kommentoida ku siltä tuntuu/huvittaa ja oon ilonen et oot löytäny mun blogin :)

    N: ee onpa hauska juttu!! tosi kiva kuulla, ku minähän en näistä sattumista aiemmin ollut tietoinen :). sulla on ihania veikkauksia musta, hauska lukea! ala-veikkaus meni pieleen, tuota on muutki veikannu :D. horoskoopiltani oon tunteellinen kalat :). mikäs on teidän seuraava projekti? kiinnostuin :D

    Sari: moi Sari :) kiva kuulla ja saada tietää enemmän teistä lukijoistakin!

    Nanna: Espanja on mun lempimaa (heti kotimaan jälkeen tietty), oon menettäny sydämeni sille jo vuonna -95 :)

    ReplyDelete
  18. Aira: moi Aira! voi, voin hyvin kuvitella kaipuun Espanjaan, mä poden sitä aina enemmän tai vähemmän! monet monet lomat siellä perheen kans vietetty, eka kertaa vuonna -95. miehen kans käyty yhdessä siellä kerran. puolisen vuotta itärannikolla asuinkin, on se aivan upea maa ihanine ihmisineen <3
    ihana että tykkäät mun blogista, toivon sulle mukavia hermolomahetkiä täällä jatkossakin :D. ja totta, meidän pitää nauttia tästä kahden aikuisen taloudesta, tätä ei ehkä jatku loputtomiin... ei oo kisujen nimet tullu vielä ilmi, ehkä jonain päivänä jos uskallan :D

    Paula: kiitos viestistä Paula! ihania juttuja koko viesti tulvillaan, vastaan kaikkiin parhaan kykyni mukaan! tosin tulee niin pitkä vastaus, et teen siitä ehkä ihan oman postauksen :D. toivottavasti jaksat sitä odottaa! onpa kiva tämmönen juttu, pääsee muistelemaan menneitä ja mistä kaikki oikein alkoi :).
    sen sanon jo nyt, et me ollaan ihan alusta asti tehty kaikki ite tässä talossa, tarkoitan et pohja on meidän kahden suunnittelema eikä mitään suunittelijoita käytetty missään vaiheessa. otamme siis kaiken kunnian itellemme :D

    Marianne: heh :) no en juurikaan mitään erikoista harrasta, nyt on varmaan kolme vuotta menny jo niin kiinni tässä taloprojektissa et muut jutut on jääny :D. ja bloggaaminen vie paljon aikaa, ihana harrastus <3

    ReplyDelete
  19. Kommentoinpa minäkin nyt sitten.. Olen 21-vuotias ja olen lueskellut blogiasi jonkin aikaa. Asun itse (köyhänä opiskelijana, heh...) vuokralla, ja haaveilen ajasta, jolloin voin ostaa oman asunnon ja sisustaa sen niin kuin haluan! Rakastan sisustuksessa valkoista, ja siksi teidän kotinne on mielestäni aivan ihana! :) Olen saanut blogin kautta ihania ideoita. Meillä on myös kaksi kisua, joten on myös kiva lukea blogisi kissajuttuja. Minuakin kiinnostaisi kissojesi nimet ja iät :)

    ReplyDelete
  20. Belle: kiva että päätit kommentoida :). voi mä muistan opiskeluajat tosi hyvin, valmistuin 2008 syksyllä. opiskeluaikana ei tosiaan raha sisustamiseen pahemmin riittänyt, ainakaan mulla... et kyllä se aika sullekin vielä koittaa, usko pois :)! kiitos paljon kehuista ja oon iloinen et oot saanu multa ideoita! kissaesittelyn lupaan tehdä molemmista miuskuista heti ku vaan on siihen aikaa :)

    ReplyDelete

Huomasithan, että blogini on muuttanut ja löytyy kaikkine postauksineen osoitteesta:
allyouneediswhite.bellablogit.fi
Joten jätäthän kommenttisi uuteen osoitteeseeni, kiitos!
Ystävällisesti,
S