Monday, April 4, 2011

Shoppailuassari

Talvilomalla vietettiin shoppailupäivää myös kotikaupungissa.
Miehen kevät- ja arkivaatteet kaipas täydennystä. 



Ihania värejä, joista limen värinen tarttu mukaan. Näyttää kivalta varsinkin kesällä ruskettunutta ihoa vasten!

Vaatepino sylissä sovituskoppiin! 


4-5 liikettä kierrettiin ja saldoksi saatiin kevättakki ja pari paitaa, ihan hyvä tulos!


Mä nautin shoppailla toiselle, mites te? Kiva etsiä miehelle uusia vaatteita ja toimia makutuomarina :)). 
Kyllä sai taas hyvät naurut ku mies kerto mitä ois ostanu ilman makutuomaria :D. Joskus miehet ei vaan tajuu...

Niin ostiko assari mitään? No jotain pientä!


Mun ostokset löytyy tuolta Hemtexin kassista:

Pinkkiä kotiin pöytätablettien ja kynttilöiden muodossa. Sit ku pinkit tyynyt siirtyy taas olkkariin, pääsee nämä esille :). Aika räväkät tabletit, mut aina ne saa vaihdettua pois ku kyllästyy! Hintaakin oli vain 0,95 €/kpl. 


Ja sopishan nämä vaikka meidän tulevalle terassillekin :P


Anttilasta piti napata tämä ihana käsisaippua, purkin ulkomuoto sai taas sortumaan. Onneks kyseessä on kuitenkin kulutustavara :).

Ja niin tapahtui paluu arkeen... Joka ei tunnu aivan kauheelta, koska loma oli niiiiin i h a n a !


Ihanaa alkanutta viikkoa jokaiselle!
Jos se kevät tulis tällä viikolla!
 :)

15 comments:

  1. Ihania juttuja taalla taas!

    Mun mies on aika hyvin oppinut ostamaan vaatteita, heh, mutta kylla valilla pitaa olla makutuomarina mukana. :-)

    Voi kun tekis mieli rapsuttaa tuota sopoa kisua tuossa matolla. Ihana! Ja hauska toinen oven takana pyrkimassa sisalle.
    Huvitti se teidan ulkoilu, kun toinen on innoissaan menossa lenkille ja toinen takaisin sisalle pois vesisateesta. Ikavaahan se on kun turkki kastuu. :-)

    Mukavaa maanantaita!

    Rags

    ReplyDelete
  2. Mulla on aika harvinais laatuinen mies, vai voisko niin sanoa? Se rakastaa shoppailua ja menee melkein mun ohi mikä on pelottavaa :D Mut omaa jo tosi hyvin tyylin, harvoin mun pitää sanoa mitään siihen vaikka pakkohan se välillä on jos menee överiksi (se meinaan rakastaa värejä vähän turhankin paljon ;) Mut toi limenvihree vois iskee kyllä munkin mieheen, täytyy mennä katsastaa siis Dressman :P

    T:Veronica

    ReplyDelete
  3. Rags: kiitosta!! mukava kuulla :))
    joo kyllä munki mies on 5 yhteisen vuoden aikana jo paljon oppinu, (ku vertaa aikaan ennen mua :D) mut silti meen mielelläni mukaan ku vaatteita pitää ostaa :D.
    joo märkä turkki on ihan nou-nou :), myös mun mielestä!
    kiitos samoin sulle :)!

    Veronica: munki mies tykkää kyllä shoppailla, mut silti oon mielelläni mukana ku vaatteita ostetaan ettei sit tarvi palauttaa ;D. se saattaa kärsimättömyyttään ostaa jotain ei niin kivannäköistä... ja on jo ihan alussa luovuttanu mulle ohjat näissä asioissa ;).
    käy ihmeessä Dressmanilla :))

    ReplyDelete
  4. Kivoja ostoksia! Kyllä se kevät tulee, ennemmin tai myöhemmin :) kivaa viikkoa!

    ReplyDelete
  5. Onnen Omenia: kiitos :). juu niin tuleekin, ei vain malttais oottaa sitä kevään tuoksua <3. kiitos samoin sulle! :)

    ReplyDelete
  6. ...ja sitten kun kyllästyt tabletteihin, voi ne ottaa uusiokäyttöön:

    http://rillankoti.blogspot.com/2011/03/rillan-niksinurkka-saapikkaat-suoriksi.html


    t. juska :)

    ReplyDelete
  7. juska: heh, hyvä vinkki, kiitti ku jaoit :))

    ReplyDelete
  8. Olen usein makutuomarina, se on minusta mukavaa ja kivaa olla mukana kun toinen löytää jotain mieleistä. Voi olla, että ilman mua saattaisi kaupasta lähteä jotain ei-niin tyylikästä mukaan ;)

    Tunnen sen verran hyvin mieheni maun ja tyylin että olen muutaman kerran ilman häntä ostanutkin hänelle vaatteita, nehän voi palauttaa, joten ei suurta vahinkoa tule jos ostos menee metsään. Tosin en muista että koskaan olisi tarvinnut mitään palauttaa.

    Herkullisen värinen se limenvärinen paita, sopii varmasti miehellesi hyvin!

    Mukavaa viikon alkua:) Täällä se on harmaa ja kostea, mutta jospa se tästä kevättä tekisi.

    ReplyDelete
  9. Mukavia ostoksia olette tehneet. Miellä kans käydään yhdessä ostoksilla, tai minä käyn miehelle, hän vielä luottaa minun makuuni ja koonkin olen aina osaanut ottaa oikean.
    Mukavaa kevään odotusta, kyllä se sieltä tulee.
    -päivi-

    ReplyDelete
  10. Me koitetaan ajoittaa shoppailureissut niin, että ostetaan aina molemmille vaatteita. Onpahan aina paras makutuomari matkassa ;) Eli käytännössä yhteinen shoppailupäivä = ensin Dressmanille ostamaan miehelle vaatteet (n.30min) ja sitte 15:een naistenvaateliikkeeseen (n.4-5h). Miehen onneksi näitä shoppailureissuja on kuitenkin onneks aika harvoin :D

    -Tinsku

    ReplyDelete
  11. Ihanan pirteää pinkkiä! Mun blogissa on sulle jotain! Samalla liityin blogisi lukijaksi.

    ReplyDelete
  12. Mä oon huomannut, että miehet löytää vaatteita paljon helpommin kuin naiset. Meillä on ainakin niin, että mies kävelee vaatekauppaan, löytää ehkä kymmenessä minuutissa pari paitaa, farkut jne, kävelee kassalle ja done! :D Oispa se mullakin noin helppoa. :D

    ReplyDelete
  13. Heips. Kuinka sait tableteista hintatarrat pois? Itse ostin Hemtexiltä samaiset tabletit mustina ja pyöreinä, mutta tarrapinta jäi inhottavasti tablettiin kiinni :(

    ReplyDelete
  14. Pinkit tabletit tosi nams, ihanan pirtsakat. Mäkin vihdoin tilasin vessaan H&M turkoosit pyyhkeet ja jotain muuta turkoosia vielä ni sais vessaan vähän keväistä pirskettä ;)

    Ihanaa viikon jatkoa siullekkin!

    ReplyDelete
  15. Marika: juu mäki tein pari viikkoa sitte H&M-tilauksen ja klikkasin ostoskoriin myös miehelle vaatteita, hyvin passas :). huomaan et miehen tyyli on muuttunu mun myötä täysin (meinaan ku vertaa siihen aikaan ku kuvioissa oli joku toinen nainen ;)) ja huomattavasti parempaan suuntaan on menty :D.
    kiitos Marika, samoin!

    päivi: juu se on kivaa, yhdessä shoppailu :). mä oon vaivihkaa luonu miehelle uuden tyylin näiden reilun 5 yhteisen vuoden aikana, mut eipä tuo oo valittanu, päinvastoin :P
    kiitos, samoin sulle :))

    Tinsku: oi oi toi ois varmaan yks mun miehen pahimmista painajaisista :D. toki ollaan meki joskus tota harrastettu, mut oon huomannu et ennemmin hankin omat vaatteeni yksin tai naisporukassa, sen verran kärsiviä ilmeitä on ollu havaittavissa. enkä mä sit nauti siitä shoppailusta jos pitää koko ajan toisen takia kiirehtiä :D.

    Heidi: voi kiva ku tulit käymään :)). kiitos ihanasta haasteesta, otan sen ehdottomasti vastaan :)!

    Hanna: tuo on niiiin totta! meillä on kyllä jotku asiat vähä vaikeampia :P

    Salla: heipsis! lämpimällä saippuavedellä, kaikista en vielä kyllä poistanu, mut parista poistin ja tarrat lähti hyvin. joskus on kyllä hiustenkuivaajaakin huudatettu hintatarroja poistettaessa :P

    Päm: eikö :). ahaa, pitääpä mennä itekki kurkkaan H&M:n valikoimaa (taas). ja kiitos :)

    ReplyDelete

Huomasithan, että blogini on muuttanut ja löytyy kaikkine postauksineen osoitteesta:
allyouneediswhite.bellablogit.fi
Joten jätäthän kommenttisi uuteen osoitteeseeni, kiitos!
Ystävällisesti,
S