Monday, September 13, 2010

Kuvien lumoa...

Viikonloppuna lehtihyllystä nappasin mukaani Vårt nya hem -lehden.


Selasin lehteä pikaisesti ja silmiini osui näin ihana kuva:

Siis eikö oo jotenki aivan unelma? Niin rauhallinen ja levollinen ja noin yksinkertaisilla pikkuasioilla :).
Taisin olla kuin lapsi, joka ostaa kirjan/lehden kuvien perusteella... Nooh saapi samalla tuo ruotsi hiukan treeniä, sitä aina tarvii ;).


Jutun yhteydestä löytyi myöski muita ihania, valkoisia kuvia:

Otin kuvat lehdestä, joten laatu on mitä on ;).

Mukavaa maanantai-iltaa!

4 comments:

  1. Mieheni aina sanookin minun lukevan kuvakirjoja kun luen sisustuslehtiä. :D Kauniiden kuvien takiahan niitä ostetaan! :)

    ReplyDelete
  2. Kauniita kuvia :) P.S. Blogissani on sinulle jotain ;)

    ReplyDelete
  3. LÖysin tänne Niina blogin kautta!Ihana blogi!
    Tykkään kans kivituikuista,niitä onkin kerääntynyt lähemmäs 20..
    Se "huurteinen" on lemppari! <3

    ReplyDelete
  4. Hanna: heh :) mä kyl usein ostan myös jos nään kannessa kiinnostavan jutun, mut kuvat on ykkösenä ;)

    Niina: kiitos kiitos kiitos :)

    Maija Maitoparta: kiitos paljon ja kiva ku tulit tänne, tervetuloa!! :)
    voi mä oon kade, mulla ei oo vielä yhtään kivituikkua, mut ehkä piakkoin on :)

    ReplyDelete

Huomasithan, että blogini on muuttanut ja löytyy kaikkine postauksineen osoitteesta:
allyouneediswhite.bellablogit.fi
Joten jätäthän kommenttisi uuteen osoitteeseeni, kiitos!
Ystävällisesti,
S