Tuesday, October 19, 2010

From Sköna Hem!

Jos asuisin vanhassa/vanhan tyylisessä talossa, näyttäis kotini sisustus pitkälti tältä:

Paljon valkoista...

Jopa lattia valkoinen! Mun mielestä se vaan sopii tällasiin vanhahtaviin rakennuksiin ja asuntoihin, ei niinkään uusiin...


Puuta lämmittämään valkoista sisustusta mm. rappusten ja ruokapöydän (ensimmäinen kuva) muodossa.

Makkarin taustaseinä vois olla näin kiva! Tämäkin seinä sopii vanhoihin rakennuksiin ja tuo asuntoon hieman mökkimäistä tunnelmaa:


Ja mikä ihana herkku löytyy vintiltä! Taitaapi olla mun eilisessä postauksessa vilahtanu työpöytäkin täällä :).
Talon rouvalle kävi vähän ku mulle: taloprojektin aikana häneen iski niin vahva kiinnostus sisustusalaa kohtaan, et hän päätti kouluttautua stylistiksi. Hänen blogiaan voi seurata osoitteessa: http://www.annaleenashem.blogspot.com/
Kuvat lainattu.

Mut minäpäs hipsin tästä ensimmäiseen työharjoittelupäivääni!
Moikka moi!
:)

3 comments:

  1. Tosi kaunis tuo talo! Erityisesti tykkään makkarin seinästä! Voisin harkita sellaista meillekin, tai siis olen jo harkinnutkin jossain vaiheessa!

    Tsemppiä harjoitteluun! :)

    ReplyDelete
  2. Näyttää olevan juuri minun työpisteeni :)
    Johanna

    ReplyDelete
  3. HannaP: niin mustakin! joo tuo makkarin seinä tuo jotenki ihanaa rentoa maalaiselämää -fiiliksen, ainaki mulle! ja kiitti, hyvin meni eka päivä :).

    Johanna: ai jaa! no onpa sulla ihana työpiste sitten :)

    ReplyDelete

Huomasithan, että blogini on muuttanut ja löytyy kaikkine postauksineen osoitteesta:
allyouneediswhite.bellablogit.fi
Joten jätäthän kommenttisi uuteen osoitteeseeni, kiitos!
Ystävällisesti,
S